Wednesday, January 13, 2010

saya mula bekerja ahad ini

seperti title tersebut, dengan ini saya mengumumkan yang saya akan mula bekerja pada hari ahad ni...

seperti dalam entri lapor diri sebelum ini, saya nk g jupe blk JKN pada ari isnin, tp malangnya kerana diri ini tersgt malas pada ar tersebut sy pn menangguhnya hingga ke ari ini..

sy pn p sana, menyatakan maaf puan, kalau saya xnk menangguhnya boleh ke?
jd awak nk kerja bila?
ari ahad ni boleh x?
ok boleh...jd awk blh simpan surat penangguhan ni. ari ahad ni awk trus keje.
ok, then sy dpt kt mana?
kita xthu lg. xbncg lagi
jd ari ahad ni sy kena dtg sini dlulah
ye dtg sini dulu..nnt kita btau kptsn
dengan berpakaian uniform?
ye pakai uniform
memandangkan sy msh belum ada uniform, blh x sy nk pakai uniform sy blaja
ok blh..buat sementara...pakai uniform blaja dlu
ok..terima kasih puan. kita jupe lg ari ahad ni..(dlm fikiran..muat lg ke uniform ni?..huhu...badan dh gemuk ni :)

so..berdebar ni nk tggu ari ahad..

No comments: