Friday, April 16, 2010

Afraid to be loved and to love

right now i'm feel afraid to be loved and to love somebody especially man..
one of my friends said.." You takut kecewa ek.."

i think what my friend said it's true..
saya takut untuk komited dalam sesuatu perhubungan..

because i'm not like an ordinary woman. when i with man i will be
sy seorang yang serious, pendiam, suka berahsia, ignorance, selfish, proud n many sort of bad attitude...

byk kejian yg telah sy dapat dr kaum lelaki ni

"..muka sahaja cantik tp bisu"
" Kesian sapa jd suami kamu"
" Ak doakan kamu xkawin sampai ke tua"

Saat ini ada seorang pemuda yg menyatakan mahu berkawan dgn saya..tetapi saya rasakan skrg mungkin dia dh rasa menyesal kerana mahu berkawan dengan..seperti yg saya katakan td, i'm not like an ordinary woman..ramai yg xsehaluan dengan cara pemikiran saya..kdg2 sy rasa sy ni ada narcisstic personality disorder ke?

so for those yg interested to become friend with me, please think twice. if you are willing to accept all my bad behaviour, then come forwads. if not, don't let me heart-broken in the end..

seorang pakar motivasi berkata selepas menganalisis my birthday kamu ni seorang yang pelik. Unik. orang ramai lihat kamu orang yang biasa tetapi sesape yg rapat dengan kamu akan mendapati yang kamu ni pelik..differents from other..it is so hard to predict your behavior..betul ke kawan-kawan yang rapat dgn saya?

kdg2 rasa xnk kawin je..biarlah sy sendri~


7 comments:

Unknown said...

btol2..aja unik dan sukar di fahami.tapi unik tu yang menyatukan kita.

zati_nadia said...

very the stuju dgn umi...very unique..that makes u different n special..hehe...buat pemuda2 di luar sane...x rugi wo kenal aja....^_^..TAK KENAL MAKA.....TA'ARUF ma...standard la..tiap org mmg r x perfect...pasangan nyer kelaklah yg akan tampung mane yg kureng..

metafora said...

cuba cerite sket keunikan saya..nk thu jgk..sbb i sendiri pn don't know myself is unique until the motivator said that to me..in front of my boss plak time tu..my bos dh mula risau..my boss said dia lecturer ni Dr..then motivator said.so she'll become lecturer yg pelik..different from other lecturer..

Unknown said...

ur behavior unpredictable.
might make people hurt, but that is how u express ur feeling

m said...

i know2..kdg2 i'm straight to d point kn..xmenggunakan kata2 yg berhikmah

Unknown said...

but i like people who don kona2...simpan dalam ati, sendri sakit.baik luahkan...

Anonymous said...

hhohohoho nak kawin dah adik aku ni. tolong cr ke mu nak dop? hehehe